....

Kan halsfluss smitta över telefon? Isåfall har Emma smittat mig. Ah, jag har kännt mig dålig nu i flera dagar, jätte ont i halen och huvudvärk. Men bara på morgonen, så ja är antagilgen inte sjuk. (yes!)
Hursomhelst ska jag inte bli sjuk för imorgon är det Grahm-förfest. Hos honom har man fan ALDRIG tråkigt! :D

Var nere hos Jessica igår och kollade film och "mysade galet". haha Vi kollade film och sedan satt vi ute på hennes altan och snackade hur länge som helst. Jag kan inte fatta att hon åker om lite mer än två veckar. Det kommer bli så tomt här hemma :(

Nu: Frukost sedan   ?


//

Kommentarer
Postat av: Emma

mohaha!

2009-08-07 @ 10:47:12
URL: http://emmascholin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0