Jobbat

Har egentligen inget vettigt att skriva idag, som så många dagar tidigare.
Men jag har sett att så många har klagat på vädret idag, buhu på er, jag var faktiskt ute mellan 6 och 16 idag och jobbade. Det sög verkligen att det regnade halva dagen! Dock var vi hos Jan Brink och satte smågatsten vilket är skitkul! Och han har ju det så fint med stallen och allt (även om jag är livrädd för hästarna) haha

Så detta var väl någon form av gnäll/skryt inlägg, jag är stolt att jag jobbat idag i det jävla ösvädret och det var nice (inte regnet då)

Nu kanske man kan förstå att jag inte bloggat på en månad, när man jobbar är inte dagarna speciellt händelserika. hehe

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0