jorden kommer gå under

Nej inte för att jag inte bloggat på en livstid (det är ju bara sån jag är) men vafan, idag fick jag reda på en sån hemsk sak!
Jag o Manne skulle käka på mc donalds i Örkelljunga och jag beställer min vanliga meny bestående av Mc fis meny + en Mc feast dip. Då svarar tjejen i apparaten att de inte har Mc feast dip längre. VA!? Hur fan kan man ta bort den!? Så istället fick jag nöja mig med en rutten cheddar dip. Asså detta kändes nästan lika kränkande som den gången jag fick ketchup på min whopper chees burgare på Burger King, fast jag specifikt sa att jag ville ha utan! Då ville jag slänga burgaren i huvudet på den som gjort den. (Ja, det kom en liten tår då också.) Som tur är så har jag mognat lite sedan den "incidenten" och nu nöjde jag mig med att smått bojkotta Mc donalds under en lång tid och sedan åt jag upp min Mc fis.
-Dippen blev det inga hurrarop över...

//


Kommentarer
Postat av: jenny

ja vart är världen påväg.



du förlåt att jag inte svarade på ditt sms i fredags, it kind of slipped my mind. jag antar att du ska till stan nu i helgen, så jag tycker att vi får ses då istället som kompensation. jag hör av mig! <3

2009-08-02 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0