sömn

Trots att jag har varit ledig denna vecka så blir jag bara tröttare och tröttare för varje dag. Är det som Maths säger, att man blir trött av att inte göra något?

En bidragande sak kan ju vara den (sjuka) drömmen jag hade inatt.
Jag drömde att jag skulle hjälpa min kusin att rida bort med hennes hästar till stallet. De som känner mig vet ju redan nu att drömmen är sick! eftersom jag är rädd för hästar och jag är i princip värdelös när det gäller att klättra på och av en häst.
Iallafall, väl framme vid stallet (som ligger 100 meter iväg) är jag fortfarande hel och lever. 
Men då får hästen för sig att strypa? mig.. Okej!? så han pressar sin mule mot min hals så det killas och jag tror verkligen att jag ska dö. haha då vaknar jag. Sick eller vad!?

Idag ska jag iallafall fixa mitt CV för imorgon bär det av till AF, jiho...

//


Dom ser kanske snälla ut, men även dessa kan vara luriga...
Luringar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0